In deze mooie informatieve SEO blog kun je meer te weten komen over het volgende onderwerp:
Nieuws over: ‘10 uiterst handige tools die je nu in jouw online marketing zou moeten gebruiken’ met een mooie Youtubefilm. Bron: Neil Patel | Youtube
Wil je weten wat het meest uitdagende aan internet marketing is? Het brengt veel andere vaardigheden met zich mee. Ik bedoel, afhankelijk van wat je doet om een succesvolle marketingcampagne of -inspanningen te voeren, moet je nogal wat vaardigheden kennen en ze moeten goed samen spelen.
BRONNEN & LINKS:
____________________________________________
Frase.io: https://www.frase.io/
Seoscout.com: https://seoscout.com/
Clearscope.io: https://www.clearscope.io/
Usetopic.com: https://www.usetopic.com/
Marketmuse.com: https://www.marketmuse.com/
Ubersuggest: https://neilpatel.com/ubersuggest/
Canva: https://www.canva.com/
Pexels: https://www.pexels.com/
Hotpot: https://hotpot.ai/
Facebook-advertentie bibliotheek: https://www.facebook.com/ads/library/
____________________________________________
Of het nu gaat om het schrijven van inhoud en copywriting of ontwerp en branding en gebruikerservaring of zelfs Paid Ad Management, lokale SEO of SEO algemeen of het maken van bestemmingspagina’s/landingspagina’, zelfs Marketing Funnels, email marketing en Social Media Marketing, de lijst gaat maar door. Met dat alles, als je geen team hebt dat je helpt, kan marketing moeilijk zijn.
Dus wat moet je doen? Opgeven? Natuurlijk niet. Kun je eigenlijk als solo-ondernemer of zelfs als solo-marketingadviseur aan marketing doen? Ja, dat kan. En dat is het goede nieuws. Er zijn veel SEO tools die u elk jaar een paar minuten tot een paar uur tot letterlijk een week tijd kunnen besparen. En het is niet altijd zo geweest, toen ik met marketing begon, moest ik veel dingen handmatig doen en ik had geen team om me te helpen.
Ik zou SEO- en marketingklanten aannemen en alles doen, van hun strategie tot de uitvoering van hun campagnes en zelfs helpen hun code te veranderen. Wat vaak inhield dat je inhoud moest schrijven, zoekwoorden onderzoek moest doen en zelfs wat met WordPress moest spelen, er hadden ook nog eens veel mensen in die tijd niet eens een CMS.
Dus ik logde in via FTP en veranderde hun bestanden. Maar tegenwoordig zijn de dingen volledig veranderd, van het schrijven van blogtitels tot het vinden van e-mailadressen van website-eigenaren wanneer ze het niet eens op hun website publiceren. Het niveau van inspanning dat u moet leveren, is ongeveer een tiende van wat het vroeger was. Laten we dus enkele van de tools doornemen om te zien hoe u elke week 10 tot 40% van jouw werktijd kunt besparen.
Minder personeel
Zo hoef je minder mensen in dienst te nemen. Er zijn maar weinig activiteiten bij het maken van inhoud die tijdrovend en veel moeite kosten. Dit zijn meestal onderzoek, ideevorming en het schrijven zelf. Ervan uitgaande dat u de zoekwoorden waarop u zich wilt richten al kent en een aanvalsplan heeft voor jouw SEO diensten op contentmarketing.
Het volgende belangrijkste dat je moet doen, is de pagina’s met de hoogste rang in jouw ruimte te weten komen en wat die pagina’s doen, zodat je beter kunt zijn dan zij. En een groot deel van jouw inspanning zal bestaan uit het doen van onderzoek op Google voor zoekwoorden die je wilt targeten. Jij analyseert de pagina’s met de hoogste ranking, niet alleen van jouw site, maar ook van concurrenten, hoe lang hun inhoud is, de onderwerpen die ze behandelen, hoeveel rijke afbeeldingen en video’s ze bevatten, de stapsgewijze stappen waar ze het over hebben.
De vragen die ze beantwoorden en alleen de algemene gebruikerservaring van de pagina. Dat idee is dat jij, door alles te weten wat jouw concurrenten doen, een voorsprong op hen kunt nemen door jouw inhoud te verbeteren. Als je nu alle moeite handmatig zou moeten doen, kun je gemakkelijk vier uur besteden aan het doen van onderzoek naar één zoekwoord.
Meer SEO tools
Maar er zijn nogal wat tools die je daarbij kunnen helpen. En deze SEO tools zullen veel zwaar werk voor je doen en de zoekresultaten van Google schrapen om alle talk-rank-pagina’s te analyseren die je probeert te targeten met die zoekwoorden. Vervolgens analyseren ze de pagina’s met behulp van natuurlijke taalverwerkingstechnieken om te bepalen welke onderwerpen, niet alleen trefwoorden, over welke onderwerpen ze schrijven en hoe belangrijk het voor je is om die onderwerpen ook in jouw inhoud op te nemen.
Deze SEO tools zullen ongeveer hetzelfde doen, maar ze zullen een paar verschillende extra functies hebben die ze zullen onderscheiden. Het enige dat jij hoeft te doen, is kijken welke de beste kosten en voordelen heeft, afhankelijk van jouw bedrijf en waar je op richt.
Vond je deze blog interessant? Mis je iets? Laat het ons gerust even weten. Lees nog meer artikelen / blogs in onze kenniscentrum over linkbuilding uitbesteden, SEO Backlinks en nog veel meer.
SEO tools – Inhoud SEO Tools film
00:00 – Introduction
01:55 – Marketing Tools Category #1: Content Creation
04:38 – Marketing Tools Category #2: Paid Ads Management
06:17 – Marketing Tools Category #3: Creative
0 reacties